Dit artikel somt de meest voorkomende problemen en oplossingen die voorkomen bij Opdrachten. Klik hier voor algemene handleidingen over Opdrachten.
Meer uitgebreide informatie over de oplossingen kun je hieronder vinden; klik op de links voor snelle navigatie.
- De "Indienen" knop werkt niet
- De link naar de Opdracht is niet zichtbaar in de inhodu van de cursus.
-
De volgende foutmelding verschijnt: "Oops, Uw bestand kon niet worden geüpload.
- Oplossing: Verander de bestandsnaam
Refresh de Opdracht of open in een andere Browser
Als de "indienen" knop niet werkt, probeer de pagina te refreshen:
- Met de refresh knop van de browser
- Met Control + R bij Windows apparaten
- Met Command + R bij Mac apparaten
Als dat niet werkt, probeer dan alsjeblieft de opdracht opnieuw in te leveren via een andere browser.
We raden de volgende browser aan: Microsoft Edge
Open de Opdracht via de navbar
In het geval dat de Opdracht niet geopend kan worden via de inhoud van de cursus, kun je altijd de opdracht openen via Beoordeling > Opdrachten.
Als de Opdracht ook niet zichtbaar is op deze pagina, kan het zijn dat de docent de opdracht nog niet zichtbaar heeft gemaakt. Wanneer je hierover twijfelt, neem contact op met de docent van het vak.
Verander de bestandsnaam
"Oops, uw bestand kon niet worden geüpload"
Deze foutmelding kan op het scherm verschijnen wanneer je probeert een assignment in te leveren.
De foutmelding verschijnt waarschijnlijk omdat een van de volgende speciale tekens in de naam van het ingeleverde bestand staan:
< (minder dan)
> (meer dan)
: (dubbele punt)
" (double aanhalingstekens)
/ (voorwaartse schuine streep)
\ (achterwaartse schuine streep)
| (verticale streep)
? (vraagteken)
* (asterisk)
Brightspace accepteert geen bestanden met deze tekens in de bestandsnaam. Verwijder deze uit de bestandsnaam en probeer het opnieuw.